לא לעתים קרובות רואים מהלך שיווקי שהוא תולדה של שימוש בשתי קבוצות פרסום גדולות. אך זה מה שקורה במהלך אפליקציית הארנק הדיגיטלי שמשיקה Yellow.
את האפליקציה, שמאפשרת לשלם על הקניות והדלק באמצעות באופן דיגיטלי תוך צבירת כסף על כל רכישה, פתחה חברת הטכנולוגיה מינט שבבעלות סוכנות הפרסום פובליסיס. את הקמפיין שמלווה את המהלך יצר עבור החברה משרד הפרסום מקאן תל-אביב שמטפל בתקציב הפרסום של yellow.
את הרעיון לאלפליקציה הגו במקאן ת"א שמלווה את yellow ומטפל בתקציב הפרסום שלה. מינט מקבוצת פובליסיס נבחרה בתום הליך של מכרז להפוך את הרעיון למציאות.
צילום מסך מתוך האפליקציה של ילו
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.