פוסט שהועלה הערב (ב') בעמוד הפייסבוק של אסוס ישראל מציג תמונה עגומה של חבילות אסוס מושלכות ברחוב ופריטים מפוזרים לצידן.
כותבת הפוסט מציינת כי היא נתקלה בחבילות ברחוב אבן גבירול 101 בתל-אביב בשעה שהגיעה לאסוף חבילה. "חבילות פתוחות ובגדים זרוקים. הם אומרים שהפסיקו לעבוד עם אסוס ובכל זאת קיבלו חבילות אז זרקו מאחור בלי שמירה ופשוט אמרו לי לחפש לבד", כך לשון הפוסט.
חברת אי פוסט היא שמבצעת את חלוקת החבילות שנרכשות דרך אתר הקניות הבריטי אסוס, אחד הפופולריים ביותר בקרב הקונים הישראלים. אחד המגיבים לפוסט שהעלתה הגולשת, עידן שטרקמן, הציג את עצמו כנציג של אי פוסט ועדכן כי הנושא מטופל. לדבריו, "מדובר מבחינתנו במעשה חמור מאוד שנעשה על-ידי הבעלים של נקודת החלוקה הזו, ונמצה את הדין מולו". שטרקמן התנצל על עוגמת-הנפש שנגרמה לקונים.
בפוסט נוסף שהעלה הוא עדכן כי נהג של אי פוסט עושה את דרכו למקום בכדי לאסוף את החבילות למרכז המיון, וכי מחר יישלחו החבילות עד לבית הקונים. "החנות תיסגר עוד היום. אנחנו מתנצלים על עוגמת-הנפש".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.