הקץ להתייבשות בהמתנה לנציגי שירות טלפוניים בפתח: הצעת חוק המחייבת משך המתנה של 6 דקות למענה אנושי מקצועי עברה אתמול (ב') במליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית.
סעיף חשוב בהצעת החוק קובע כי הוא יחול כל החברות ללא יוצא מהכלל: להבדיל מחוקים צרכניים אחרים שמחריגים חלק מהחברות במשק בנימוקים כאלה ואחרים - התיקון לחוק הוא גורף ויחול על כל החברות במשק ובכללן גם על הבנקים וחברות הביטוח.
לשם היערכות בקרב החברות, החוק ייכנס לתוקף בעוד כשנה. ההצעה עברה ברוב של 58 חברי כנסת וללא מתנגדים.
ההצעה תחייב את החברות לאפשר ללקוח לקבל מענה אנושי מיד לאחר בחירת השפה, בפניות של טיפול בתקלות, בירורים בחשבון וסיום התקשרות, וזאת בזמן המתנה שלא יעלה על 6 דקות.
ח"כ איתן כבל, יוזם ההצעה, אמר במליאה: "היום נדמה שהתחרות היא מי ייתן את השירות הגרוע יותר, ולציבור הגיעו מים עד נפש; 10 שנים שהחוק הזה מקודם, והחברות רק מצאו תירוצים איך לתת שירות גרוע. עשינו מהפכה של ממש, אני ממש מקווה שסבלם של הלקוחות בהמתנה על הקו הגיע לקיצו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.