חברת סלקום דיווחה היום (ד') לבורסה על 200 אלף משקי-בית שהצטרפו לשירותי הטלוויזיה שלה. שירות הטלוויזיה של סלקום החל לפעול בדצמבר 2014, ולדברי החברה, הפעילות כבר מחזיקה את עצמה מבחינה תפעולית.
מנכ"ל קבוצת סלקום, ניר שטרן, מסר: "סלקום TV, שנכנסה לשוק עם שירות הטלוויזיה שלה בדצמבר 2014, ביצעה מהפכה בשוק. בחלוף 3.5 שנים, יש לנו כ-200 אלף משקי-בית הנהנים משירות הטלוויזיה והצעת תוכן עשירה במחיר תחרותי, לרבות באמצעות חבילות הטריפל והקוואטרו שאנו מציעים. אנו מודים ללקוחותינו שבחרו בסלקום TV וחוללו יחד איתנו את מהפכת הטלוויזיה בישראל".
סלקום היא השחקן השלישי בשוק הטלוויזיה אחרי הוט ו-yes. היא גם הייתה הראשונה למכור חבילות טריפל הכוללות טלוויזיה, אינטרנט וטלפוניה. שירות סלקום TV עובד על גבי רשת האינטרנט במודל המשלב צפייה ישירה בערוצי הברודקאסט ובספריית VOD. ברבעון הראשון של 2018 צירפה סלקום 14 אלף לקוחות לשירות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.