חטיף הטובלרון חוזר לצורתו המקורית, משקלו גדל, ומחירו מתייקר באופן דרמטי, שנתיים לאחר שהחברה הקטינה את גודלו והרחיבה את הרווח בין משולשי השוקולד - כך מדווחת הערב התקשורת הבריטית.
ב-2016 חטיף השוקולד הוקטן ממשקל של 170 גרם לגודל של 150 גרם בלבד, על רקע התייקרות בחומרי הגלם, וזאת על-מנת לשמור על מחיר של פאונד אחד לחטיף. החטיף קיבל ביקורת שלילית באופן משמעותי בשל הרווחים הגדולים בין משולשי השוקולד שעיוותו את הצורה שלו על-מנת להקטין אותו. בזמנו הסבירה החברה כי נאלצה לבחור בין שינוי המראה להעלאת המחיר. נשיא החברה אמר אז כי מדובר בפתרון זמני.
במהלך הנוכחי הגדילה מונדלז אינטרנשיונל (Mondelez International), שבבעלותה מותג השוקולד הידוע, את החטיף ב-33%, אך המחיר שלו זינק ב-200%.
מונדלז אינטרנשיונל , יצרנית הטובלרון, היא ענקית שוקולד בינלאומית העומדת מאחורי מותגים כמו עוגיות אוריאו, שוקולד מילקה וקדבורי. החברה נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 62.5 מיליארד דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.