מזה 24 שעות שנוסעי אל-על בטיסת 318 תקועים בלונדון. אחד הנוסעים סיפר ל"גלובס" כי הטיסה הייתה אמורה להמריא בשעה 22:30 מלונדון. "הגענו לשדה התעופה, ולפני הטיסה הודיעו לנו שיש תקלה, והטיסה נדחית. הדלפקים אפילו לא נפתחו. אנחנו משוכנים במלון בשדה, אבל מזה 24 שעות שאנחנו כאן, ואובדן יום העבודה הוא קריטי לי".
ואכן תקלות קורות ועוד יקרו כנראה לכל החברות בענף התעופה. השאלה היא הטיפול בבעיה. הנוסעים אמנם שוכנו בבתי מלון, כפי שמספר הנוסע בפנייתו ל"גלובס", אולם פתרונות אחרים יכולים לבוא דרך הטסה עם חברה אחרת, גם דרך יעד אחר באירופה. כך או כך, לפי לוח הטיסות של רשות שדות התעופה, הטיסה הזו מתוכננת להמריא לישראל בשעה 23:00 בערך.
מחברת אל-על נמסר בתגובה: "טיסת אל-על מלונדון מתעכבת עקב תקלה טכנית בלתי צפויה שאינה מאפשרת את יציאת המטוס. הנוסעים שוהים בבתי מלון, וצוותי התחזוקה של אל-על פועלים לתיקון התקלה בהקדם. חברת אל-על אינה מתפשרת בנושא בטיחות ומקפידה בנושא".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.