צמיחה יפה בנתוני החשיפה לעיתון "גלובס" כפי שמתפרסמים הבוקר (ג') בסקר TGI. על-פי הנתונים, החשיפה ל"גלובס" המתחדש עלתה משמעותית בשנה האחרונה. במחצית הראשונה של 2018 הציג "גלובס" חשיפה של 5.6%, לעומת 4.3% במחצית המקבילה ב-2017 ו-4.8% במחצית הקודמת.
בסך-הכול עומד שיעור החשיפה ל"גלובס" על 5.6%.
"גלובס", ביחד עם "מקור ראשון", הם העיתונים היחידים שהציגו עלייה בחשיפה במחצית הראשונה של 2018, כאשר מבין העיתונים בתפוצה יומית, "גלובס" הוא היחיד עם עלייה בחשיפה במחצית זו.
לאחרונה ציין "גלובס" שנה מאז נרכש על-ידי אלונה בר און וענת אגמון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.