שני קרבות שיווקיים באים השבוע לידי ביטוי בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות: הקרב על הטלוויזיה, שבו מתמודדות yes, סלקום ופרטנר; והקרב על המשקאות, שבו מתמודדות קולה-קולה, פריגת, ספרינג ו-Fruit Water.
במלחמת הטלוויזיה, yes ממשיכה להוביל ביד רמה. הפרסומת "קומסי קומסה" שיצר משרד הפרסום מקאן תל-אביב היא הזכורה והאהובה ביותר גם השבוע. שיעור הזכירות לה גבוה בכ-9% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.5%, ושיעור האהדה לה גבוה בכ-8% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 27.1%.
פרטנר עם הפרסומת בכיכובה של נטע ברזילי באמצעות גליקמן,-שמיר-סמסונוב קרובה ל-yes ומובילה על סלקום מבחינת שיעורי הזכירות, אך בדירוג האהדה היא ממוקמת אחרי שתיהן. הפרסומת לסלקום בכיכובו של אודי כגן ובאמצעות משרד הפרסום גיתם עדיין אהובה יותר, אך הפרסומת של פרטנר הצליחה להכפיל כמעט את שיעורי האהדה אליה ביחס לשבוע שעבר.
הפרסומות של סלקום TV ופרטנר TV הן המושקעות ביותר השבוע, עם היקף השקעה של כ-1.1 מיליון שקל לקמפיין.
בקרב המשקאות בולטים מבחינת אהדה הקמפיין לפריגת באמצעות באומן-בר-ריבנאי בכיכובו של שלום מיכאלשווילי; והקמפיין של Fruit Water באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובו של אסי עזר.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 692 - גבוה ממספר הפרסומות ששודרו בשבוע שעבר (585). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עמד על כ-38.5 מיליון שקל - גבוה מהתקציב הכולל שהיה בשבוע שעבר ועמד על 32.5 מיליון שקל.
זכורות אהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.