חוצה את הקווים: אלון נטע, מי ששימש בשנים האחרונות כמנהל האזורי של אליטליה בישראל, מונה למנהל המכירות של אייר פראנס KLM בישראל. הוא צפוי להחליף את ג'ניפר מאזט, שמכהנת בתפקיד ב-3 השנים האחרונות.
לנטע, שייכנס לתפקיד ב-1 בספטמבר, יש ניסיון של כ-20 שנה בענף התעופה, ולפני אליטאליה הוא שימש כמנהל מחלקת הנסיעות באלביט.
שינוי נוסף במערך כוח-האדם של קבוצת אייר פראנס מתייחס לרינת חי-ברקן, שמשמשת כמנהלת המכירות בקבוצת אייר פראנס KLM ב-3 השנים האחרונות, ותמונה למנהלת השיווק של שתי החברות.
בדומה לשאר חברות התעופה, ובעיקר הסדירות, גם קבוצת אייר פראנס KLM מתמודדת בישראל עם שוק תחרותי מוטה מחיר לאור התחזקות חברות הלואו קוסט. מתחילת השנה (ועד לסוף חודש יוני) תנועת הנוסעים עם אייר פראנס עמדה על כ-27 אלף, מספר המשקף ירידה של כ-3% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. מאידך, חברת התעופה טראנסאוויה, שנמנית גם היא עם הקבוצה, זכתה לגידול של 14%, ותנועת הנוסעים דרכה מתחילת השנה עמדה על 24,600.
נטע, שמכיר היטב את האתגרים בענף, מסר בתגובה כי "בכוונתי להביא לנוסעים הישראלים את ההצעות הטובות ביותר הקיימות כיום בשוק ולחזק את מעמדה של הקבוצה בישראל".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.