חברת התעופה הדייקנית ביותר בחודש יולי היא KLM - כך לפי דוח עיכובי הטיסות של flightstats. החברה ההולנדית נחתה בזמן ב-88% מטיסותיה. לפי בדיקת פלייטסטאס, איחור נמדד כהגעה בטווח של 15 דקות אחרי המועד המקורי. את המקום השני תפסה חברת התעופה הסרי-לנקית, ובמקום השלישי חברת התעופה קטאר איירוייז. במקום הרביעי דורגה חברת דלתא איירליינס, ש-83% מטיסותיה נחתו במועד המתוכנן.
מתוך כ-45 חברות התעופה הסדירות שנבדקו, אל-על דורגה במקום ה-28, כאשר 32% מטיסותיה נחתו באיחור. האיחור הממוצע באל-על עמד על 42 דקות, אך החברה יכולה להתנחם בכך שחברות מתחרות דורגו מתחתיה: מתחת לאל-על נמצאות חברות תעופה כמו קתאי פסיפיק, שדורגה במקום ה-36, אחרי ש-36% מטיסותיה נחתו בעיכוב. עוד במקומות הנמוכים יחסית חברות כמו אייר פראנס עם עיכובים ב-34% מטיסותיה, אייר קנדה עם נתון דומה, אייר אינדיה ש-42% מטיסותיה נחתו בעיכוב, וכמוה גם אתיופיאן איירליינס.
בדירוג נפרד שנערך עבור חברות הלואו קוסט, במקום הראשון כחברה הדייקנית ביותר דורגה איבריה אקספרס, ש-88% מטיסותיה נחתו בזמן. איזי ג'ט דורגה בטווח הנמוך, כש-37% מטיסותיה נחתו בעיכוב - נתון דומה לזה של חברת התעופה האיסלנדית ואו אייר, מתחתיהן דורגה חברת וולינג, ש-41% מטיסותיה נחתו בעיכוב. בולטת בהיעדרה ריאנאייר, שלא מאפשרת לחברת פלייטסטאס להכליל אותה בדירוג.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.