תקציב המדיה של ריגלי בהיקף של כ- 15 מיליון שקל עובר לחברת המדיה "מדיה קום" מקבוצת אדלר חומסקי. התקציב טופל בשנים האחרונות בחברת המדיה TMF.
תקציבי ריגלי כוללים את מוצרי השוקולד של חברת מארס בהם M&M’s, טוויקס, סניקרס ובאונטי ואת מוצרי ריגלי בהם מותגי המסטיקים אורביט ו־FIVE וסוכריות סקיטלס.
מדובר במותגים שרוב הפרסום שלהם מגיע מחו"ל ועובר התאמה לשוק המקומי ולכן עיקר התקציב הוא מדיה ולא קריאטיב. עם זאת מפעם לפעם נעשה קמפיין מקומי. המותג העיקרי שבו משקיעה החברה הוא המותג אורביט. את הפרסום מבצע עבור ריגלי משרד הפרסום גיתם.
כמו חלק לא מבוטל מתקציבי פרסום בינלאומיים העברת התקציב צפויה על רקע מכרז בינלאומי שנערך לאחרונה. במסגרתו בחרה ריגלי בעולם את מדיה קום כגוף שירכוש עבורה מדיה. למדיה קום ולריגלי כבר היה חיבור מסוים מאחר שהיא מבצעת עבור ריגלי את תכנון המדיה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.