ערוץ הקניות יוצא אל מחוץ למסכים ומתחיל לשווק את מוצריו גם בעולם הפיזי באמצעות רשתות קמעונאיות.
ערוץ הקניות מייבא עבור פעילותו מוצרי צריכה שונים בתחומים כמו בישול, ניקיון, כושר, בריאות הנבחרים על-פי היקף המכירות שלהם בארה"ב ובאירופה. כיום נמכרים כ-70% ממוצריו באמצעות ערוץ הטלוויזיה שלו ו-30% הנותרים באמצעות אתר האינטרנט, האפליקציה וחנויות הערוץ. השימוש ברשתות קמעונאיות אמור לסייע לערוץ להרחיב את נקודות המגע שלו בצרכן הסופי ולהגדיל בכך את אפשרויות הרכישה של המוצאים. השת"פ הראשון מתחיל בימים אלה עם רשת Yellow, שתשווק בתור התחלה צידנית פטנט מתקפלת שמייבא ערוץ הקניות. בהמשך יצטרפו למהלך בהדרגה רשתות קמעונאיות נוספות.
לדברי מנכ"ל ערוץ הקניות אורן ז'ורבין: "המהלך נועד להנגיש את מוצרינו הבלעדיים, עבור צרכנים המעדיפים קנייה פיזית. הבחירה ב-Yellow כרשת איכותית וחדשנית בפריסה ארצית רחבה, מתאימה מאוד למוצרינו המיוחדים. כיום 80% מהיקף מכירות הערוץ מתבצע על ידי לקוחות חוזרים, עובדה המעידה על שביעות רצון גבוהה. אנו מעריכים שמהלך זה יתרום להרחבה משמעותית של קהל הלקוחות הרוכשים את מוצרינו."
בערוץ מערכים כי פוטנציאל המכירות באמצעות רשתות השיווק בשנה הראשונה יהווה כ-15% מנתח מכירות הערוץ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.