גל ההתייקרויות: קבוצת עוף טוב מבקשת לייקר את מחירון מוצריה בשיעור של כ-4.5%. החברה הודיעה לקמעונאים על ההתייקרות שמתייחסת למוצרי עוף טוב המצופים, כשהמחירון החדש מיועד להיכנס לתוקף מיד אחרי החגים.
בכך מצטרפת עוף טוב לספקיות מזון נוספות שהודיעו לאחרונה על עליית מחירים, בהן תנובה, טרה, גד, ויסוצקי, סוגת ואחרות.
מחברת עוף טוב נמסר בתגובה: "החברה לא העלתה את מחיר מוצרי החברה משנת 2011, למרות שמרבית התשומות במשק עלו, ולמרות כל היטלי הרגולציה שנוספו בתקופה זו".
קבוצת עוף טוב נוסדה בשנת 1963 ומורכבת מ-3 מרכזי פעילות: חטיבת גידול חקלאי, חטיבת מזון טרי וחטיבת המוצרים. עוף טוב מייצרת ומשווקת מגוון מוצרים: שניצלים, קציצות, פסטרמות, נקניקים, נקניקיות ומוצרי עוף טרי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.