בעיה באפליקציית המוניות גט: חלק מלקוחות שירות המוניות והמשלוחים מתלוננים מהבוקר (ד') כי הם אינם מצליחים להזמין דרכה נסיעות.
חלק מהלקוחות טוענים כי הם אף מקבלים הודעה על חוב שלא שילמו בגין נסיעות קודמות, שאינו קיים; ואילו אחרים אמרו כי לא הצליחו להתחבר לאפליקציה בשל תקלת תקשורת. בעמוד הפייסבוק של החברה הצטברו בשעות האחרונות כמה תלונות של לקוחות, שטוענים כי אינם מצליחים ליצור עמה קשר - והיא השיבה לחלקם כי הנושא בטיפול.
בגט אומרים כי אכן הייתה תקלה באפליקציה ובמערכת הסליקה שתוקנה במהלך הבוקר, ואולם גם לאחר מכן הופיעו טענות של לקוחות על "חובות שלא שולמו" כביכול. בחברה אומרים על כך כי ככל הנראה מדובר במקרים בודדים שאמורים להיפתר בקרוב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.