חברת שיתוף הנסיעות אובר עדיין על המסלול שהציבה לעצמה: 10 מיליארד דולר הכנסות בשנה. זאת למרות שהצמיחה נחלשה וההפסדים העמיקו לעומת הרבעון הראשון של השנה. כך, לפי הדוחות הרבעון השני, שפרסמה החברה הפרטית, שאינה מחויבת לכך.
ההכנסות של אובר הסתכמו ב-2.7 מיליארד דולר - זינוק של 51% לעומת הרבעון המקביל. אך הצמיחה פחות מרשימה כשמשווים לרבעון הקודם, שבו ההכנסות עמדו על 2.5 מיליארד דולר. ההפסד המתואם של אובר ברבעון היה 659 מיליון דולר, לעומת הפסד בהיקף 577 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה.
אובר היא אחת מהחברות הפרטיות שקיבלה את הערכות השווי הגבוהות ביותר. כך, בשלוש השנים האחרונות הערכות השווי נעו בין 48 מיליארד דולר ל-70 מיליארד דולר. אובר הודיעה כי היא מתכוונת להפוך לציבורית ב-2019.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.