צוות הדיילים ביונייטד איירליינס סירב להמשיך ולהפעיל את טיסת החברה מניו-יורק לישראל (טיסה מספר 90), לאור סגירת הדלתות באיחור של חצי שנייה. נוסעת של החברה כתבה למייל האדום של "גלובס" כי הטיסה, שאמורה הייתה לצאת ב-22:50 במוצאי שבת, בוטלה מנסיבות לא שגרתיות.
ואכן דוח שקיבלו הנוסעים מנציגי יונייטד מעלה סימני שאלה. לפי הדוח, סיבת הביטול/דחייה של הטיסה היא ש"הצוות סירב להאריך את עבודתו לאור סגירת הדלת באיחור של חצי שנייה".
לדבריה הנוסעת, "אחרי שהעלו את הנוסעים לטיסה, ובגלל שהדיילים לא הסכימו לעבוד, הנוסעים הורדו ב-3:30 לפנות בוקר מהטיסה, והיא בוטלה. הנוסעים נאלצים לחכות בשדה התעופה, לא העבירו אותנו לבתי מלון, ולמעשה מכריחים אותנו להישאר בשדה. לפי מידע שנמסר לנו, טיסה חלופית אמורה לצאת ב-8:30 בבוקר שעון ניו-יורק. אנחנו ממתינים פה ומקווים שזה יקרה".
בחברת יונייטד אישרו כי הטיסה נדחתה.
לוח הטיסות המודיע על העיכוב בטיסה
הדוח על סיבת ביטול טיסת יונייטד איירליינס
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.