משתמשי נטפליקס עשויים להתחיל לראות פרסומות בזמן שהם מחכים שהפרק הבא יטען. ענקית הסטרימינג דיווחה היום (ב') כי היא בוחנת שילב של טריילרים לסדרות אחרות שלה, בזמן שבו האפליקציה סופרת לאחר לפרק הבא.
"אנחנו בוחנים אם שידור המלצות בין פרקים עוזר למשתמשים לגלות סדרות חדשות מהר יותר", נכתב בהצהרת החברה.
נטפליקס פרסמה את ההצהרה בעקבות פוסט שעלה ברידט, שבו אחד המשתמשים התלונן שהוא נאלץ לצפות בפרסומת לסדרה "סמוך על סול" "יותר מ-4,000 פעמים", אחרי שלא הצליח לדלג עלייה. עם זאת, נטפליקס הבהירה כי משתמשים יוכלו לדלג על הפרסומות. "חשוב לציין כי המשתמשים יוכלו לדלג על הטריילרים בכל רגע אם הם לא מעוניינים", נכתב בהצהרה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.