סלקום שיגרה הודעה ללקוחותיה ובה היא מעדכנת כי היא מעלה את מחיר חבילות הסלולר ב-15%, מ-39 שקל בחודש ל-45 שקל בחודש. מדובר בתעריך נמוך למדי אולם השינוי במחיר תקף גם ללקוחות חדשים שהצטרפו על בסיס מחיר של 39 שקל לתקופה של 12 חודשים. הלקוחות התבשרו בימים האחרונים באמצעות הודעת טקסט כי מה-11.9 המחיר ישתנה. עוד צוין באותה הודעה ששלחה סלקום למנויים כי החברה פועלת על פי רישיון החברה.
הבוקר שיגרו כמה לקוחות של סלקום פנייה בנושא ל"גלובס". אחת מהן הלקוח נ' שהצטרף לסלקום לפני שלושה חודשים, באמצעות שיחת מכירות שנעשתה טלפונית. בהקלטה של אותה שיחה נשמעה נציגת סלקום מבטיחה לו כי המחיר שעל בסיסו נייד את מספרו לסלקום, 39 שקל בחודש, תקף למשך שנה וכי בתום התקופה הוא יעודכן ל-59 שקל. בפנייתו ל"גלובס" ציין נ':" זה לא שאתרושש מאותם 6 שקלים בחודש אבל מרגיז אותי שהסכמים צריך לכבד. הובטח לי מחיר של 39 שקל לשנה ועוד לא עברו שלושה חודשים והנה הוא עולה". נ' פנה למוקדי השירות של סלקום עם הטענה הזו שם נימקה לו מוקדנית השירות כי "המחיר עלה..ולא רק לך.. זה לכל הלקוחות בגלל שאנחנו משנים את העלויות.. אנחנו משנים את המחירים ובוחנים.." לטענה כי המחיר הובטח לו לתקופה של שנה השיבה "לא ידענו שזה מה שיהיה" וכי "יש שינוי בעלויות של התעריפים".
בסלקום מסבירים, כי ״החברה מעדכנת לחלק מהלקוחות את מחירי חבילות הסלולר וגם לאחר העדכון לקוחות הסלולר בסלקום נהנים ממחירים נמוכים, חבילות גלישה גדולות ורשת הסלולר בעלת מהירויות גלישה מצוינת. למרבית הלקוחות - כולל כל לקוחות הקווטרו (מסלול של טלוויזיה, אינטרנט ביתי, קו טלפון ביתי ומסלול טלפון נייד, מ.ר.ח)- אין שינוי במחיר וכך גם מחירי הטלוויזיה, הטריפל והאינטרנט שנשארים ללא שינוי".
בתוך כך נזכיר כי לאחרונה מגיע פרטנר שינתה את תעריפי חלק מהחברות שלה ללקוחות חדשים (ייקור של 10 שקלים במחיר החבילה בעסקת בנדל) בנוסף מצטרפים חדשים לא ייהנו עוד מהטבת נטפליקס לחצי שנה חינם ותחתיה מציעה החברה שנה חינם לערוצי הספורט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.