לאחר 10 שנים בהנהלת איגוד השיווק הישראלי, מתוכן 7.5 שנים כיושב-ראש האיגוד, הודיע מנכ"ל תנובה, אייל מליס, למנכ"לית איגוד השיווק הישראלי, תלמה בירו, על החלטתו לסיים את תפקידו.
לפי הודעה שמסר האיגוד, מליס מנמק את הפרישה "בשל תפקידו המאתגר ורב-המשימות כמנכ"ל חברת תנובה, תפקיד אשר לצערו אינו מותיר בידיו זמן בעת הזאת ואינו מאפשר לו את ההתגייסות לפעילות ציבורית וקידום סדר היום של איגוד השיווק, כפי שהוא מאמין שנדרש מיו"ר האיגוד".
לתפקיד היו"ר הזמני של איגוד השיווק, עד לקיום בחירות לתפקיד היו"ר הקבוע בעוד כ-3 חודשים, ייכנס רונן בר-שלום - בכיר חברי הנהלת האיגוד, שמכהן כמנכ"ל כתר פלסטיק ישראל, לשעבר מנהל אגף השיווק בשופרסל, שגם משמש כחבר בהנהלת האיגוד מזה כ-4 שנים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.