רשת ארטימדיה, המתמחה בפרסום פרוגרמטי בווידאו, מוסיפה לסל המוצרים שלה את האפשרות לפרסם בווידאו במיקומי וידאו בראשי העמודים (דיסלפליי) באתרים שהיא משווקת. ארטימדיה משווקת באמצעות הרשת שלה את פרסום הווידאו ברוב אתרי תוכן התוכן הגדולים בישראל, בהם מאקו, וואלה, רשת, אתרי הספורט, הכלכלה ועוד.
הפרסום בעמודים הראשיים נחשב לאחד המיקומים האטרקטיביים שנשמר מסורתית לשיווק על-ידי האתרים עצמם. ארטימדיה מחברת את הגשת הדיספליי באתרים תחת רשת אחת, ובכך מאפשרת שליטה בכמויות החשיפה, זמני חשיפה ועוד, בין האתרים השונים ברשת ובין הכלים השונים בווידאו ובדיספליי פרימיום.
"מהיום ניתן לבנות מסע לקוח שלם על פני הרשת הישראלית בעזרת מגוון כלי פרסום הזמינים אצלנו ברשת", אומר גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה. "היכולת להקים קמפיין בו כלי הפרסום מסונכרנים אחד לשני ומגישים לגולש סיפור שמותאם לו, לוקחת אותנו צעד קדימה בהגשמת החזון לטובת המפרסמים והפאבלישרים כאחד - ריכוז של תכנון וקנייה של מדיה דיגיטלית במקום אחד ועל תכנים איכותיים בלבד".
ארטימדיה מצליחה להשיג הישג משמעותי כשהיא משמרת את אתר וואלה, אחד מזרועות הטראפיק המרכזיים שלה, לשנה נוספת. כזכור, וואלה הייתה האתר הגדול הראשון שהצטרף לרשת בתחילת הדרך, ובשוק טוענים כי בגלל זה תנאי ההתקשרות שלו טובים משל אחרים.
לפני כשנה איבדה ארטימדיה עוגן חשוב, כשאתר ynet הפסיק את ההתקשרות עם החברה וחזר לשווק את הפרסום שלו או באופן עצמאי או באמצעות גוגל. על-פי מקורות בשוק, גם עם וואלה התנהל באותה עת משא-ומתן שנועד להוציא אותה מארטימדיה, אך בסופו של דבר המהלך נמנע, ו-וואלה נשארה עוד שנה.
נציין כי בשנה החולפת חלו שינויים משמעותיים במצב התקשורתי של וואלה, וזאת בשל התפוצצות הפרשה שחשפה קשר לכאורה בין סיקור אוהד שקיבלה אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, לבין הטבות שקיבלה משפחת אלוביץ, בעלת השליטה בבזק המחזיקה בבעלות על וואלה. בחודשים האחרונים נסוגה המשפחה מניהול הקבוצה, ועתה צפויה קבוצת בזק לנסות ולמכור את וואלה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.