חברת פתרונות התוכנה בענן הישראלית נייס יוצאת בקמפיין פרסום דיגיטלי רחב-היקף בכיכובו של הסלבריטי-שף הבריטי גורדון רמזי. רמזי יככב בסדרה שבה 6 סרטונים הומוריסטיים תחת המסר "Don't Compromise". מטרת הקמפיין היא לקדם את פלטפורמת הענן של החברה, CXone, והוא מיועד לשווקים האמריקאי, הבריטי והאוסטרלי. הקמפיין יעלה גם בישראל.
ברק עילם, מנכ"ל נייס, מסר: "גורדון רמזי הוא יחיד במינו: השף ששינה את חוקי המשחק בעולם הקולינריה והצליח להטביע את חותמו כמי שלא יתפשר על פחות ממושלם. כך, גם פלטפורמת CXone שלנו היא ייחודית ומיועדת לארגונים שלא מוכנים להתפשר ומעוניינים בפתרון הטוב ביותר, לכן החיבור בין השניים היה אך מתבקש".
הסרטון הראשון שיעלה במסגרת הקמפיין, אותו מובילים מקאן טק:
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.