בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של ביטוח ישיר, "ישיר עד אלייך - שרות פרימיום לכולם ללא תוספת עלות", באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ובכיכובה של מורן אטיאס. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך בכ-19% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.6%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.