בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת גם השבוע הפרסומת של בנק מזרחי טפחות: "אנחנו רוצים להגיד תודה", באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG ובכיכובו של דביר בנדק. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה בכ-23% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.2%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.