שיטת הדוגרי של משברי הרשת: הגולשים מעדיפים גישה אישית על פני מהירות

על רקע המצב הכלכלי, העלייה בצריכה דרך הרשת והעצבים הרופפים של הקהל הישראלי, מתחדד הצורך במתן מענה שירותי יעיל • התגובות ההפוכות של הוט ושל שטראוס על שני משברי רשת שונים יכול ללמד משהו על הדרך לעשות את זה נכון

תלונות של צרכנים הן עניין יומיומי במותג גדול. בעבר, הכתובת לתלונות הייתה מחלקת שירות הלקוחות או מחלקת פניות הציבור הטלפוני ואמצעי הפנייה היו פקס, דואר וטלפון. המאפיינים של האמצעים האלו היה דו-שיח בין שני גורמים: הלקוח ונציגות מטעם המותג.