קופ"ח מכבי - הפרסומת האהודה של השבוע, מזרחי טפחות הכי זכורה

למקום השני בדירוג האהדה הגיעה הפרסומת למותג לוטו של מפעל הפיס, שהיא גם המושקעת ביותר השבוע עם כ-1.8 מיליון שקל

אדיר מילר בקמפיין למכבי שירותי בריאות / צילום: יוטיוב - הערוץ הרשמי של מכבי
אדיר מילר בקמפיין למכבי שירותי בריאות / צילום: יוטיוב - הערוץ הרשמי של מכבי
הניסיון מוכיח כי להומור בפרסומות (או לפחות לניסיון להצחיק) יש השפעה טובה בהטמעת מסר פרסומי ובצבירת אהדה אצל הצופים - עיין ערך שני כהן בפרסומות "שוקה" המיתולוגיות של 9 מיליון. ההומור של אדיר מילר, כפי שבא לידי ביטוי בפרסומות מכבי שירותח בריאות, אולי אינו מתוחכם כמו פרסומות "שוקה" של שני כהן, אך ההומור פועל באופן דומה ומביא את הפרסומת לרמות גבוהות יחסית של אהדה: הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, היא גם השבוע האהודה ביותר עם שיעורי אהדה של 29.8% - נתון גבוה מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהודות העומד על 21.3%.