פלאפון העלתה השבוע לסבב נוסף את הפרסומת לפלאפון 5G, בכיכובם של יהודה לוי וחנן בן ארי, והפרסומת התברגה מיד בראש דירוג הפרסומות האהובות. מאחר ומדובר בסיבוב שני של פרסומת שכבר הצליחה, לצופים אין 'זמן הסתגלות' מבחינת האהדה. כך הפרסומת של משרד הפרסום אדלר חומסקי רשמה שיעורי אהדה של 26.7% - גבוה מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות האהובות, העומד על 22.1%. עם זאת, אולי בגלל שמדובר בגרסה קצרה, הפרסומת לא הצליחה במיוחד בפרמטר הזכירה ורשמה שיעורי זכירה של 2.2% בלבד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.