סלקום העלתה את הקמפיין המושקע ביותר, אבל +yes ונועה קירל לוקחות את הבכורה הכפולה

בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה לא התברג אף קמפיין של מפרסם שאינו נמנה עם המפרסמים הקבועים והגדולים • פרט לחברות התקשורת שמשקיעות בקמפיינים, קרב שיווקי נוסף מתנהל בגזרת אפליקציות התשלום

השבוע דיווחנו על עומס משמעותי בביקוש לפרסום, שגורם לצפיפות רבה במקבצי הפרסומות, שהופכים ארוכים במיוחד. תוך תקופה קצרה עלו לאוויר הרבה קמפיינים, חלקם בדגש על תדמית וקריאטיביות, אבל התוצאות של מדד הזכורות והאהובות מלמדות שבעומס כה גדול, ללא תקציב מדיה מאסיבי או שפה עקבית שנחרטת בתודעה, אין כמעט סיכוי לחדור את הרעש ולהגיע לתודעת הצופים.