השבוע דיווחנו על עומס משמעותי בביקוש לפרסום, שגורם לצפיפות רבה במקבצי הפרסומות, שהופכים ארוכים במיוחד. תוך תקופה קצרה עלו לאוויר הרבה קמפיינים, חלקם בדגש על תדמית וקריאטיביות, אבל התוצאות של מדד הזכורות והאהובות מלמדות שבעומס כה גדול, ללא תקציב מדיה מאסיבי או שפה עקבית שנחרטת בתודעה, אין כמעט סיכוי לחדור את הרעש ולהגיע לתודעת הצופים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.