שלושה חודשים אחרי שהתפטר מתפקידו כמנכ”ל פסגות: ראובן קפלן מצטרף לסיגמא סיטי

הקרן עוסקת באשראי להשלמת הון עצמי ליזמי נדל”ן, בדגש על התחדשות עירונית • וגם: מצנח הזהב וחדשות טובות • אירועים ומינויים 

ראובן קפלן / צילום: איל יצהר
ראובן קפלן / צילום: איל יצהר

כשלושה חודשים אחרי שהתפטר ראובן קפלן מתפקידו כמנכ"ל בית ההשקעות פסגות, הוא מצטרף כשותף לקרן סיגמא סיטי. הקרן עוסקת באשראי להשלמת הון עצמי ליזמי נדל"ן, בדגש על התחדשות עירונית. בבעלי המניות בסיגמא סיטי נמצאים חברת סיגמא פרטנרס - שותפות בין סיגמא בית השקעות, עזרא עטר, רוני נפתלי ומיקו גילת; היזם מאיר אוזן, המייסד ולשעבר הבעלים של קבוצת הביטוח שקל; עליזה כהן מנכלי"ת והבעלים של רשף נכסים, שבעברה ניהלה את תחום הייזום והשיווק בחברת אשדר; ושמואל מסנברג, יו"ר ועדת האשראי של הקרן, שהיה בעבר מנהל החטיבה העסקית בבנק מזרחי טפחות ויו"ר ועדת האשראי של בנק מרכנתיל. 

מצנח הזהב

מורן בר מצטרפת לסטארט-אפ הסייבר Semperis כסמנכ"לית תפעול גלובלי. בשנה האחרונה כיהנה בר כראש המטה של שר המדע והטכנולוגיה, ולפני כן כמנכ״לית אתר הטכנולוגיה גיקטיים שהיתה שותפה לייסודו לפני יותר מעשור. 

----

חברת אגירת האנרגיה אוגווינד מחזקת את הדירקטוריון, עם מינויו של גבי זליגסון ליו"ר. זליגסון (55) כיהן בעבר כמנכ"ל קורנית דיגיטל, וטרם לכך שימש כמנכ"ל נובה מכשירי מדידה והוא מחליף בתפקידו את אור יוגב, מייסד החברה, הנמנה עם בעלי המניות הגדולים בה וימשיך לכהן כמנכ"ל. אוגווינד, שהחלה להיסחר בבורסה בסוף 2019 אחרי שפעילותה מוזגה לשלד בורסאי, הייתה בשנה שעברה אחת המניות הלוהטות בת"א, עם זינוק של יותר מ-1,000% בערכה, אולם מתחילת שנה זו נחלשה המניה בכ-25% ומשקפת לאוגווינד שווי שוק נוכחי של כ-1.6 מיליארד שקל.

אביב לוי

חדשות טובות

חברת סודהסטרים ופורום מיכל סלה השיקו השבוע קמפיין רשת במטרה להעלות את המודעות לתמרורי האזהרה בזוגיות אלימה, תחת השם: "יש סימנים שלא משאירים סימן".