כבר מספר ימים שהקהילה העסקית נרתמת לנסות לעצור את הסכסוך הכואב בין יהודים לערבים. אנשי עסקים וחברות מסחריות מתבטאים בגלוי על הצורך למצוא דרך לחיות יחד, ולאוויר עולים קמפיינים שמעודדים דו-קיום. אולי לא כל הציבור מסכים עם אמירות אלה, אבל מבין מאות המותגים שנקטו עמדה, אף לא אחד ספג ביקורת
כמו שחטפה סלקום לאחר שהברושור פנימי של החברה הגיע לרשתות החברתיות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.