הלחימה נגמרה וירדה מהמסך, ההומור והקלילות חזרו לברייק הפרסומות

שתי פרסומות חדשות אומנם עושות שימוש בפרזנטורים מוכרים, אך משיגות את הבולטות שלהן מסיבה אחרת • למרות סיום מבצע "שומר החומות", עדיין נרשמת אהדה לקמפיין משרד הבריאות, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה

ליהי קורנובסקי בפרסומת של תפוזינה / צילומ מסך מתוך הפרסומות
ליהי קורנובסקי בפרסומת של תפוזינה / צילומ מסך מתוך הפרסומות
החזרה לשגרה אחרי מבצע שומר חומות מתחילה לתת את אותותיה בברייק הפרסומות, וכפועל יוצא מכך, גם בדירוג הפרסומות והאהובות, שבו מתפנה הפעם מקום גם לפרסומות קלילות והומוריסטיות שירדו או הוקפאו לפני המבצע.