המשנה למנכ"ל בנק הפועלים: "הציבור לא מתרשם מגימיקים פרסומיים, אלא רוצה צעדים משמעותיים"

דלית רביב, הממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים, סיפרה בוועידת ישראל לעסקים של גלובס על הימים הראשונים לאחר פרוץ המלחמה ועל השיחות הרגישות עם משפחות החטופים והנרצחים • "הלקוחות רצו לראות שהמערכת עובדת, החוסן שלנו זה החוסן שלהם"

ההערכות שהופכות מדי יום לוודאיות יותר ויותר שהמלחמה בדרום תימשך עוד זמן רב מאלצות את המשק והמגזר העסקי בפרט להתכונן מצד אחד, אך גם להמשיך בפעילות העסקית. במקרה של הבנקים, הן מאלצות גם לתת שירות באופן רציף, בין היתר, כיוון שמדובר בגופים המחויבים לפעול בשעת חירום.