אחרי 16 שנה: סמנכ"ל התקשורת, קשרי ממשל ואחריות תאגידית בבזק, גיא הדס, פורש

עפ"י הודעת בזק, הדס יישאר בתפקידו ככל שיידרש להעברה מסודרת של התפקיד • עדיין לא ברור מי יהיה מחליפו של הדס, או לאן פניו מיועדות

גיא הדס / צילום: רמי זרנגר
גיא הדס / צילום: רמי זרנגר

גיא הדס, סמנכ"ל תקשורת, קשרי ממשל ואחריות תאגידית בקבוצת בזק, הודיע להנהלת החברה ולמנכ"ל בזק, ניר דוד, כי החליט לפרוש מתפקידו, זאת לאחר 16 שנים בחברה. על-פי ההודעה, הדס יישאר בתפקידו ככל שיידרש להעברה מסודרת של התפקיד. עדיין לא ברור מי יהיה מחליפו של הדס, או לאן פניו מיועדות. 

בזק פרסמה דוחות חיוביים ומרחיבה את מדיניות הדיבידנד
ניר דוד נבחר למנכ"ל החדש של בזק

על-פי ההודעה, הדס החל את דרכו בבזק כדובר חבר הנהלה, תפקיד שהתרחב עד שמונה לסמנכ"ל שקיבל עליו תחומי אחריות נוספים, בהם קשרי ממשל ואחריות תאגידית. למעשה, הדס היה אחראי על טיפול בתדמית החברה מול גורמים שונים כמו התקשורת, ובתוך כך גם באירועים מורכבים ורגישים.

לצד זאת הדס הקים והוביל את תחום ה-ESG בבזק, הכולל "הטמעת תרבות ארגונית נגזרת, הגדרת יעדים ומעקב ביצוע, פרסום דוח שנתי, עמידה בתקנים בינלאומיים וקשר עם חברות דירוג בינלאומיות בתחום ה-ESG, כשהחברה הפכה במהירות למובילה בתחומה". במסגרת התחום של קשרי ממשל, הדס עסק בייצוג בזק מול בעלי עניין שונים.

נזכיר כי רק לפני חודשיים הכריזה בזק על מינוי מנכ"ל חדש, ניר דוד, זאת לאחר פרישתו של רן גוראון כשבועיים קודם לכן.

הדס מסר בהודעת החברה כי "לאחר שנים ארוכות ומלאות עשייה מגוונת ומרתקת מאין כמוה, החלטתי שהגיע הזמן לצאת לדרך חדשה ולפתח את העשייה המקצועית שלי, תוך אימוץ אתגרים חדשים". עוד הוסיף: "אלה היו שנים מאתגרות ומספקות מאוד".

מנכ"ל בזק, ניר דוד, כתב בהודעה: "לאורך השנים, גיא היה כוח מוביל ובלתי נפרד מהצלחותיה של בזק. הוא הפגין מנהיגות, מקצועיות וחתירה בלתי מתפשרת להישגים, והוביל בהצלחה רבה את פעילות החברה בתחומי התקשורת, האחריות התאגידית וקשרי הממשל. אני מודה לגיא מקרב לב על תרומתו לבזק ומאחל לו הצלחה רבה בדרכו ליעדים חדשים".