בנק הפועלים משיק קמפיין פרסומי ל"זכאות פועלים" בהשתתפותו של יאיר לפיד. הקמפיין, שיעלה ב-24 במאי באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, יימשך שבועיים ויכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונים, שילוט חוצות, תשדירי רדיו ופרסום באינטרנט.
הקמפיין נועד להעביר את המסר, כי מהיום נהנים שני מיליון לקוחות בנק הפועלים מ"זכאות פועלים" - מוצר המקנה זכאות למשכנתא בתנאים מועדפים. כל לקוחות בנק הפועלים זכאים להטבה במשכנתא בשל היותם לקוחות הבנק.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.