חברת היי-נט רם, המספקת שירותי ייעוץ אסטרטגי, שיווקי ועסקי, תשלם לחברת הכבלים HOT פיצוי של 100 אלף שקל. כך נקבע בהסכם פשרה בין הצדדים שהושג בגישור וקיבל תוקף של פסק דין בבית המשפט המחוזי בתל-אביב.
זאת, במסגרת תביעת הדיבה בסך 10 מיליון שקל שהגישה HOT נגד היי-נט רם, בה נטען כי האחרונה אחראית לפרסום כוזב, משמיץ, מגמתי ופוגעני, שהופץ בסוף דצמבר 2007 למאות אלפי נמענים באמצעות דואר אלקטרוני, תחת הכותרת "הקנסות, הטרטורים התקלות ב-HOT - טלנובלה של פרידה קשה".
לפי כתב התביעה, בפרסום המשמיץ והאנונימי מגולל כותב עלום מסכת אירועים שאירעה לו כביכול עקב הצטרפותו לחבילת "טריפל HOT" של HOT. בין היתר, נכתב כי הכותב "סבל" מקו טלפון ואיכות "גרועה" ו"נוראית", ומשהחליט להתנתק - נתקל בסחבת קשה ובירוקרטיה וב"סאגה" שכללה "איומים".
הכותב סיכם את חווייתו מההצטרפות לשירותי HOT כ"סיוט מתמשך". HOT טענה כי כל תכלית הפרסום היתה לגרום לה נזק אדיר ולפגוע בשמה הטוב, בעסקיה ובמוניטין שלה.
בכתב ההגנה טענה הנתבעת להגנת אמת בפרסום - שלטענתה משקף היטב את השירות העגום של HOT. לדבריה, כל המידע שפורסם במייל הינו אמת לאמיתה ותואם למציאות כהווייתה. (ת.א. 1095/08).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.