הדרך של המפעילים בישראל להתמודד עם מודל התוכן של אפל עוברת כנראה דרך שיתוף-פעולה. בסוף השבוע נודע כי פרטנר תשתף פעולה עם האתרים המובילים בישראל ליצירת אפליקציות web מיוחדות למכשיר ה-iPhone.
פלאפון הודיעה כי גם היא מתכוונת לפתח אפליקציות תוכן שישמשו את לקוחות ה-iPhone שלה, וסלקום כנראה תיקח חלק במירוץ גם כן.
כידוע, התוכן האינטרנטי הסלולרי ב-iPhone יושב באפל ולא אצל המפעילים הסלולריים, ולכן המודל הכלכלי שלהם עומד לעבור שינוי, משום שצפוי שמרבית התוכן לא יתופעל על-ידיהם בעתיד. זו הסיבה שהמפעילים מבינים כי כדי להתמודד עם השינוי הם חייבים להעמיק את ההשקעות שלהם בתוכן, שיישב אצל יצרני המכשירים ואצל מפתחי האפליקציות, והם יהפכו בהדרגה לצינורות שיקבלו חלק מההכנסות במודל של חלוקה ברווחים.
נודע כי פרטנר יוצרת שיתוף-פעולה עם אתרים ישראליים מובילים ליצירת אפליקציות אינטרנט (web apps) מותאמות ומעוצבות באופן ייחודי למכשיר ה-iPhone. האפליקציות יאפשרו גלישה נוחה יותר וחוויה המנצלת את היכולות המיוחדות וגודל המסך של המכשיר החדש שיושק בקרוב.
האתרים הם מנושאי תוכן שונים - חדשות, כלכלה, ספורט, בידור, קהילות, הכרויות ועוד. בין האתרים שכבר לוקחים חלק בשיתוף-פעולה זה נמצאים ynet, וואלה!, תפוז, נענע, nrg, גלובס, ספורט 5, ONE, מקושרים ועוד. הלקוח הגולש במכשיר יוכל לבחור באתרים אלה ואחרים מתוך ממשק ייחודי שתספק פרטנר למשתמשי המכשיר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.