9 מניות מ-2009 ל-2010

9 מניות מהקניון שאמורות לפתוח את השנה ברגל ימין

2009 נסגרה ביום של ירידות שערים אבל אין בכל בכדי להעיב על השנה שהסתיימה ועל השנה שנקווה שבאה עלינו לטובה. הנאסד"ק נשאר יפה מעל 2,240 וה-S&P500 מעל 1,115. נראה שירידות השערים של סיום המסחר הן בבחינת רעש. הניתוח הטכני של מדדי ניו יורק שפרשנו כאן לתחילת השנה עדיין תקף. נתחיל את 2010 עם עדכון הניתוח הטכני של 9 מניות מהקניון שאמורות לפתוח את השנה ברגל ימין.

BAM - אחת מהאחזקות שלנו לטווח הארוך בשל העובדה שמדובר בחברת אחזקות/השקעות המנוהלת היטב. תמיכה קרובה מאוד ב-21.6 דולר. סיכוי להמשך מגמת העלייה והגנה מתחת ל-21.6 דולר.

CROX - הכנסנו אותו בגלל עניין ה"רגל ימין". מניה שירדה לא רק בגלל המשבר. מכל מקום, יש לה תמיכה מעל 5.37 ועל הגרף יש לה המון פוטנציאל ומקום לעלייה. מתאימה למי שמאמין בעתיד המוצר.

ERTS -אנחנו נותנים למניה החבוטה הזו הזדמנות נוספת משום שהענף עצמו חזק ומשום שלרדת אין לה הרבה לאן. מהלך מעל 19.6 דולר יחשב סימן חיובי ביותר.

MHP - מניית מו"ל ספרי הלימוד והבעלים של חברת הדרוג S&P ומדדי המניות פרצה רמת התנגדות ויכולה לזנק זינוק משמעותי. בשל ענף הספרים, מדובר במניה סולידית למדי.

NKE - המניה נמצאת בשיא אבל יכולה לרוץ קדימה. יש לה מומנטום ומדובר באחת החברות המעניינות ביותר להשקעה ארוכת טווח. הגנה על פוזיציית רכש מעל 64.5 דולר. מצטרפת לקרוקס כעוד נעל לרגל ימין.

RGC - מניית רשת בתי הקולנוע פרצה רמת התנגדות וצוברת מומנטום ועוצמה בהשוואה ל-S&P500. סיכויים טובים לתמיכה מעל 13.9 והמשך עלייה.

SVN - מניית חברת המלונות הסינית שזה עתה הונפקה. חסרת כיוון קצת בשל היותה חדשה במגרש אבל נראה שפניה למעלה.

WEN -מניית רשת המזון חצתה את כל הממוצעים הנעים שלנו כלפי מעלה ואמורה להמשיך לעלות.

WTW אחרי חגיגות וארוחות סוף השנה צריך לשמור על המשקל ו-WTW היא אחת האפשרויות. נמצאת במגמת עלייה ביחד עם מגמת ההשמנה העולמית.