ג'ים קריימר אופטימי לגבי נייס: "מחיר המניה זול - כדאי לרכוש"

קריימר: "הגרפים והנתונים של החברה מעידים כי צפויים להגיע דברים טובים"; מאמין שהמניה תגיע לרמה של 40 ד' ■ "הרבה מניות אבטחה רצות בעקבות הניסיון לפיגוע בטיסת נורת'ווסט"

הפרשן הכלכלי של רשת CNBC, ג'יים קריימר, המליץ אתמול (ד') על מניות מערכות נייס הישראלית כאשר הרבה מניות אבטחה רצות בעקבות הניסיון לפיגוע בטיסת נורת'ווסט אירליינס 253. "הגרפים והנתונים של החברה מעידים כי צפויים להגיע דברים טובים", אמר בתוכנית "Mad Money" שהוא מנחה.

קריימר אמר כי הוא מאמין כי נייס תגיע לרמת ה-40 דולר וציין כי המזומנים בקופת החברה מסתכמים היום ב-500 מיליון דולר או 8 דולר למניה כך שיש לה מספיק כסף כדי להמשיך ברכישות שהיא עושה בתקופה האחרונה.

נייס נסחרת היום לפי מכפיל של 18 על הרווחים עם שיעור צמיחה ארוך טווח של 17%, הדבר מאותת כי מחיר המניה היום זול וכדאי לרכוש אותה.

יצוין כי המסחר בתל אביב מגיב להמלצה של קריימר על נייס והמניה עולה בכ-3%. המסחר במניה בוול סטריט צפוי להגיב להמלצה בפתיחת המסחר בהמשך היום.

בתוכנית של אתמול, קריימר המליץ על מניית חברת FLIR אשר מספקת טכנולוגיות ומתקני אבטחה לחברות וממשלות. הוא גם הם המליץ על מניית חברת Cognet (סמול: COGT) אשר מתמחה בטכנולוגיית סריקת טביעות אצבע.