Youzik יאפשר לשמוע מוזיקה ישראלית ללא הגבלה ב-iPhone

שירות המוזיקה הישראלי החדש Youzik - אפליקציית מוזיקה ללא הגבלה המאפשרת להקשיב לשירים על גבי הטלפון הסלולרי ■ להורדה ישירה של אפליקצית "גלובס" לאייפון: http://mywap.co.il/5HZK.ashx

חוויית המוזיקה ב-iPhone היום בארץ לוקה בחסר, מכיוון ששירות המוזיקה של אפל - iTunes חסום לישראליים. שירות המוזיקה הישראלי החדש - Youzik מנסה לפתור את הבעיה הזו. מדובר באפליקציית מוזיקה ללא הגבלה, המאפשרת להקשיב לשירים על-גבי הטלפון הסלולרי.

השירות כולל כ-60,000 שירים של חברות המוזיקה הגדולות בארץ, להקשבה ישירות מהמכשיר, ללא הורדה לטלפון, אלא באמצעות הזרמה של התוכן (Streaming). האופציה הזו חוסכת מקום במכשיר, אולם מחייבת את המשתמש להיות במקום בו יש נקודת גישה לאינטרנט אלחוטי באמצעות WiFi או דרך חבילת גלישה סלולרית. במקרה הזה, המשתמש צריך להחזיק חבילת גלישה בנפח גדול, כי הוא צפוי על-פי Youzik לצרוך כ-400 מגה לחודש.

השירות כולל את הדיסקוגרפיות המלאות של האמנים, שירי ילדים וכן אפשרות ליצירת רשימות השמעה אישיות. בנוסף, ניתן למצוא באפליקציה גם תוכן מערכתי הכולל לוח הופעות, חדשות מוזיקה, המלצות מערכת, עטיפות אלבומים ומילות שירים.

עלות המנוי 25 שקל לחודש ברכישת מנוי לשנה. השירות צפוי להגיע בהמשך גם לחנות היישומים של נוקיה - OVI. פלאפון צפויה להשיק בשבועות הקרובים את אפליקציית ה-Musix שלה, הכוללת האזנה ללא הגבלה לשירים בלועזית ובעברית ב-iPhone.

אפליקציית אייפון - מוזיקה ישראלית ללא הגבלה

להורדה ישירה של אפליקצית "גלובס" לאייפון: http://mywap.co.il/5HZK.ashx