רשת האופנה זארה מסרה היום (ב') ל"גלובס" כי מכירות הרשת בחנויות זהות במהלך שנת 2009 צמחו ב-12%.
הודעתה של זארה באה בעקבות כתבת סיכום השנה בתחום האופנה כולו בישראל, שפורסמה הבוקר באתר "גלובס".
על-פי נתוני מערכת ריס שנמסרו ל"גלובס", הירידה הממוצעת בענף האופנה עמדה ב-2009 על 5.2%, אך לא כל רשתות האופנה רשמו ירידה במכירות, והיו גם כאלה שהצליחו להגדיל את היקף המכירות שלהן.
עם זאת, הגורמים המובילים בתחום האופנה אישרו ל"גלובס" כי שנת 2009 היתה שנה קשה לתחום האופנה בישראל.
יצויין כי רשת זארה אינה נמנית על מאגר הנתונים של ריס, שסיפק את הנתונים לכתבה ב"גלובס".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.