גוגל דוקס הופך לשרת אחסון קבצים

היכולת החדשה מאפשרת למשתמשים לעלות כל סוג של קובץ שהם רוצים בנפח של עד 250 מגה לשירות, כאשר הנפח הכולל העומד לרשותם הוא 1 ג'יגה ■ כמו כן יש אפשרות לשתף חברים בקבצים אלה

בניסיון של גוגל להשתלט על כל תוכנה טכנולוגית שקיימת, הודיעה החברה אתמול (ג') על הפיכת שירות מעבד התמלילים האינטרנטי שלה - גוגל דוקס, לשרת אחסון קבצים. היכולת החדשה, מאפשרת למשתמשים לעלות כל סוג של קובץ שהם רוצים בנפח של עד 250 מגה לשירות, כאשר הנפח הכולל העומד לרשותם הוא 1 ג'יגה.

השירות הזה מאפשר למשתמשים לאחסן את הקבצים שלהם ברשת, מבלי שיצטרכו לסחוב אותם ממקום למקום באמצעות דיסק און קיי. כמו כן, יש אפשרות לשתף חברים בקבצים האלו, כך שהדבר חוסך שליחה שלהם דרך המייל.

כמו כן, השירות שיהיה זמין בשבועות הקרובים, יחסוך ממשתמשים שליחה של קבצים לעצמם דרך המייל, בשביל שאלו יהיו זמינים במקום אחר.

השירות בנפח הבסיסי ניתן בחינם, אולם עם משתמשים רוצים נפח גדול יותר, הם יצטרכו לשלם רבע דולר עבור כל 1 ג'יגה למשך שנה. מלבד זה, ההגבלה של הקבצים לגודל מסוים, באה ככל הנראה, למנוע ממשתמשים לעלות קבצים של סרטי קולנוע או תוכניות טלוויזיה שמגיעים בנפחים גדולים בהרבה.