סמנכ"ל השיווק של חברת yes, דרור בהט, הודיע על רצונו לסיים את תפקידו לאחר 3.5 שנים בתפקיד.
רון אילון, מנכ"ל החברה, קיבל את התפטרותו אך ביקש ממנו להמשיך בתפקיד עד שיימצא לו מחליף. סמנכ"לית השיווק של מטרנה, גלי ניר, היא אחת המועמדות להחליף את בהט בתפקידו.
ככל הנראה הרקע לפרישה נובע מרצונו של בהט לחפש תפקיד אחר, לאחר שמיצה את עצמו בחברת הלוויין.
אילון אמר היום (ג') כי במסגרת תפקידו הוביל בהט כמה מהמהלכים משמעותיים ביותר בחברה, ביניהם המהלך השיווקי של מהפכת הסדרות והעברת המיקוד מהקולנוע לסדרות. בנוסף, בהט הוביל את המהלך התדמיתי של yesMax ולאחר מכן של yesMaxHD, והיה אחראי לאסטרטגיה השיווקית של החברה. על מהלכים אלה זכה בהט בתואר איש השיווק של חודש יוני 2009.
בהט מסר: "זו היתה תקופה מרתקת ומגוונת. אני גאה במוצר שאנו מספקים ובתוצאות העשייה של השנים האחרונות, ונכון כעת לאתגרים חדשים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.