יוני קופרמן מצטרף למגדל בתור משנה למנכ"ל מגדל סוכנויות

קופרמן שפרש לאחרונה מתפקיד מנכ"ל סוכנות הביטוח תמורה של כלל ביטוח צפוי להצטרף לזרוע הסוכנויות בהובלתו של אריק יוגב

יוני קופרמן, עד לאחרונה מנכ"ל סוכנות הביטוח תמורה של כלל ביטוח, צפוי להצטרף למתחרה הגדולה - קבוצת מגדל בה הוא ישמש כמשנה למנכ"ל מגדל סוכנויות. כך נודע ל"גלובס". במסגרת זו קופרמן ישמש כיד ימינו של אריק יוגב בראשות זרוע ההפצה החזקה ביותר בענף הביטוח המקומי. בכל אופן, יוגב ימשיך בתפקידו כרגיל.

אריק יוגב משמש כמנכ"ל מגדל סוכנויות, שזו החברה המחזיקה במבטח סימון, שחם, שגיא יוגב ופלתורס, כשהוא משמש כיו"ר שגיא יוגב, שחם ופלתורס. בנוסף יוגב משמש כמנכ"ל מבטח סימון - סוכנות הביטוח הגדולה ביותר בשוק.

לאחרונה הודיע קופרמן על פרישתו מתמורה ועזיבתו את קבוצת כלל ביטוח לאחר תשע שנים בחברה וכשלוש שנים כמנכ"ל הסוכנות השנייה בגודלה בשוק. לפי שעה אין לכלל ביטוח מחליף לקופרמן. קופרמן הסביר עם עזיבתו את תמורה, במכתב לעובדיו, כי החליט "לסיים את פעילותי כמנכ"ל תמורה ולפרוס כנפיים". בכל אופן, פרישתו נעשתה על רקע עימות בינו לבין הנהלת כלל ביטוח בנוגע להזרמת הון מצד תמורה, כלומר מכלל ביטוח, למיזם שיווק למוצרים פיננסים המשותף לקופרמן ותמורה.

כאמור מגדל סוכנויות הינה זרוע הסוכנויות בבעלות הגדולה בשוק הביטוח. היא כוללת את סוכנות ניהול ההסדרים הגדולה בשוק - מבטח סימון, ואת סוכנויות ניהול ההסדרים ובתי הסוכנים שגיא-יוגב ושחם. פלתורס הינה סוכנות ביטוח גדולה העוסקת בתחום הביטוח הכללי.