למי שסבור שהפורשה 911 טורבו "הרגילה" לא מספיק מהירה בשבילו, מציגה פורשה את ה"טורבו S". המנוע של המכונית עבר שדרוג מכאני ואלקטרוני והוא מייצר כעת 530 כוחות סוס תוספת של 30 כוחות סוס לעומת הטורבו הרגילה ומומנט מרשים של 70 קג"מ.
בשילוב עם תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים ו"בקרת זינוק" אלקטרונית מסוגלת ה-S לזנק מאפס ל-100 קמ"ש ב-3.3 שניות בלבד בדרך ל-315 קמ"ש סופיים. החברה מתגאה בכך, שבמקביל לשיפור בביצועים תצרוכת הדלק הופחתה והממוצע הרשמי עובד כעת על כ-8 קילומטר לליטר "בלבד".
למכונית יש חבילה קוסמטית הולמת, שכוללת ספויילרים וגלגלים ייחודיים ובאירופה היא עולה לפחות כ-20 אלף יורו יותר מה-911 טורבו האוטומטית הרגילה. המכונית תוצע גם בגרסת הקבריו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.