100 מיליון צופים ו-30 שניות פרסום: הסופרבול הוא הפנתיאון של עולם הפרסום.
הפרסומת המדוברת של קוקה-קולה ששודרה בסופרבול מציגה צעיר המהלך בשנתו בדרך אל המשקה. נשמע לכם מוכר?
גם המוזיקה המלווה את הפרסומת לקוקה-קולה זהה לחלוטין למוזיקה בפרסומת של שוקו יוטבתה בכיכובו של מיכאל הנגבי, ששודרה בישראל לפני מספר שנים והופקה על-ידי משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי.
האם הפרסומות כל-כך דומות? שפטו בעצמכם:
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.