חברת פולקסווגן חשפה רשמית את הדור החדש של רכב הכביש-שטח הגדול "טוארג", הרכב הנמכר ביותר בקטגוריה שלו בישראל בשנים האחרונות. הטוארג החדש מאמץ קו עיצוב "רך" וידידותי יותר לסביבה מקודמו. הוא ארוך בכמה סנטימטרים טובים מהנוכחי ובסיס הגלגלים שלו ארוך יותר לטובת אופציה לשני מושבים נוספים בשורה השלישית בעתיד אולם גובהו, 1.73 מ', נמוך יותר בכמעט 10 ס"מ והוא שוקל שוקל כ-200 קילו פחות. עיצוב הפנים עשיר ומתוחכם יותר וכולל של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל אופציה לבלימה אוטומטית למניעת תאונה.
הרכב יוצע כבר מבראשית עם אופציה להנעה היברידית, שמאפשרת לנוע איתו על כוח חשמלי בלבד כאשר הסוללה טעונה באופן מלא במהירות של עד 50 קמ"ש. ההנעה כוללת מנוע V6 בנזין עם מגדש על בהספק 333 כ"ס, עם גיבוי של מנוע חשמלי בהספק 47 כ"ס. לצידו יוצעו גם שלל מנועי טורבו-דיזל ובנזין מקובלים, שכולם יוצעו לראשונה בסגמנט עם תיבת הילוכים אוטומטית בת 8 מהירויות כסטנדרט.
גם יכולות השטח של הטוארג התקני "רוככו" ביסח לדור הנוכחי וכוללות בעיקר הנעה כפולה-קבועה נשלטת אלקטרונית לכל הגלגלים, עם אופציה לשנות אלקטרונית את תגובת המנוע וההילוכים בהתאם לתנאי השטח. המכורים לביצועים יוכלו להזמין "חבילת טכנולוגיית שטח", שכוללת בין השאר נעילת דיפרנציאלים מרכזית ואחורית, מגוון רחב יותר של אפשרויות תכנות ויכולת עבירות מרשימה, שכוללת בין השאר נעילה של עד 100% מהכוח המועבר לגלגלים, טיפוס בשיפועים של עד 45 מעלות ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.