קבוצת רכישה לבניין בוטיק בפרישמן פינת הירקון בתל-אביב

חברת "אתגר א.א.א" של אייל רביב ואריה שקולר מארגנת קבוצת רכישה לבניין לשימור ברחוב הירקון 108 - "על מנת לשמור על נוף פתוח לים לכל הדירות"

חברת "אתגר א.א.א." של אייל רביב ואריה שקולר מארגנת קבוצת רכישה להקמת בניין בוטיק בן שש קומות בפינת הרחובות פרישמן והירקון בתל אביב.

מדובר בבניין לשימור ברחוב הירקון 108, שתוכנן על ידי האדריכל אילן פיבקו, שעיצב בניין מדורג "על מנת לשמור על נוף פתוח לים לכל הדירות", נמסר מהמארגנים. בקומת הקרקע מתוכנן שטח מסחרי, ומעליו 10 דירות מגורים בשטחים שבין 105 מ"ר ל-180 מ"ר עם מרפסות של 60 מ"ר עד 155 מ"ר, וכן חניות תת קרקעיות ומחסנים.

המחיר למ"ר בפרויקט מתחיל ב- 22.5 אלף שקל למ"ר ברוטו בקומות הראשונות ועולה מקומה לקומה. בקומות הגבוהות מתוכננים פנטהאוזים וטריפלקס, הכולל בריכת שחייה פרטית. נציין כי, בפרויקט של קרן פייר ברחוב הירקון 96, נמכרו לאחרונה שתי דירות בעסקאות המשקפות מחיר למ"ר של כ-38 אלף שקל.

את קבוצת הרכישה, שחתמה על אופציה לרכישת הנכס, מייצג משרד עוה"ד חג'ג' בוכניק ויינשטיין ושות', בו שותף מארגן קבוצות הרכישה צחי חג'ג'. חג'ג' מארגן בימים אלה, בשיתוף עם אור סיטי נדל"ן, קבוצת רכישה לבניית 486 יחידות דיור ליד אולמי רסיטל בתל אביב.

הירקון 108 / צלם: הדמייה