שבוע אחרי הסערה בעולם הקריאייטיב לגבי הטענות על "דימיון רב" בין פרסומת ישנה של יוטבתה לבין הפרסומת של קוקה-קולה בסופרבול, מגיבה לראשונה חברת קוקה-קולה העולמית לטענות על העתקה.
לדברי דוברת החברה, סוזן סטריבלינג, "כאשר יצרנו את הפרסומת, אנחנו וסוכנות הפרסום שלנו לא היינו מודעים לקמפיין האחר (של יוטבתה). עכשיו, אחרי שראינו את הפרסומת, אנחנו חושבים ששתיהן מבדרות. למרות שלשתיהן יש אלמנטים משותפים, כל דימיון הוא מקרי בהחלט ולא מכוון".
לגבי השימוש באותה מוזיקת רקע, טענה הדוברת כי מדובר "בצירוף מקרים מעניין", וכי "הבחירה במוזיקת הרקע 'בולרו' (של ראוול) היא מתאימה לבחירת השירים בקמפיינים קודמים של החברה. הנעימה של 'בולרו' התאימה לאופי ולקונספט של הספוט".
את הפרסומת המדוברת של יוטבתה יצר משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.