אתר הלוחות winwin מקבוצת "ידיעות אחרונות" משיק שירות חדש המאפשר לגולשים נגישות למחירון הרכב של 'לוי יצחק' דרך מכשיר הסלולר.
השירות החדש יאפשר לגולשים להתקשר למספר טלפון קבוע שיפנה אותם למשיבון קולי, בו יתבקשו לומר את יצרן הרכב, דגם הרכב והשנה בה הרכב יוצר - ויקבלו תוך מספר שניות מענה אוטומטי שיפרט להם באופן מיידי את מחיר הרכב על-פי המחירון.
נציין כי בימים אלה מעלה אתר winwin קמפיין רחב היקף לרגל העיצוב המחודש שניתן לאתר. במסגרת הקמפיין יפורסמו מודעות אמיתיות מתוך winwin, עם הכיתוב: "הכל בשביל שתמכרו".
כן הושק לאחרונה באתר שירות של מספר וירטואלי המאפשר למפרסמי המודעות באתר לקבל מספר טלפון אישי, מבלי שייאלצו לחשוף פרטים אישיים. שירות דומה, יש לציין, הושק גם באתר המתחרה יד2.
על-פי סקר TIM לחודש ינואר, שיעור החשיפה השבועי לאתר winwin עומד על 10.6% (מקום 25), בהשוואה לשיעור חשיפה שבועי של 27.8% לאתר יד2 (מקום 8).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.