אינפיניטי ממשיכה במרץ במסע החדירה שלה לאירופה ובסוף השבוע חשפה את הנשק הסודי: מנוע טורבו-דיזל 3 ליטר מתקדם בתצורת V6, שיוצע בשלב הראשון ברכבי הכביש-שטח היוקרתיים EX ו-FX ובמכונית הסאלון החדשה M, שתצא לשוק בהמשך השנה.
המנוע החדש עשוי כולו אלומיניום ומצויד בטכנולוגיות האחרונות בתחום: מלכודות חלקיקים, טורבו נשלט אלקטרונית ועוד. הוא מייצר הספק טיפוסי לקבוצתו, 238 כ"ס, אך מתגאה במומנט הגבוה ביותר בקבוצה: 55 קג"מ, שרובו זמין כבר ב-1500 סל"ד.
גרסאות הדיזל החדשות תוכננו להציע שילוב אטרקטיבי של ביצועים ומאפיינים "ירוקים". דגם ה-EX30d האוטומטי החדש של סדרת ה-EX מזנק מאפס ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות, פולט 224 גרם CO2 בלבד לקילומטר ורושם צריכה ממוצעת רשמית של כ-11 ק"מ לליטר. אחיו הגדול, ה-FX30d, מזנק עם אותו מנוע ב-6.3 שניות ופולט רק מעט יותר. מפרטים של דגם ה-M30d טרם נמסרו.
אינפיניטי טוענת שאלו מנועי הדיזל השקטים והחלקים ביותר, שנראו בשנים האחרונות בקטגוריה שלהם. לישראל יגיעו, קרוב לוודאי, בעיקר גרסאות הדיזל של רכבי הכביש-שטח, שמיועדות להתחרות בהיצע הדיזלים המקביל של הגרמנים Q7, X5 ו-ML.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.