דירקטוריון קק"ל ידון בפרשת המנכ"ל יעל שאלתיאלי

יעל שאלתיאל, מנכ"ל קק"ל, מונתה לדירקטור בחברת מהדרין ללא דיון וללא אישור דירקטוריון קק"ל ■ מלחמת גירסאות בין שאלתיאלי, שלדבריה סיפרה על המינוי בשיחה עם היו"ר - לבין יו"ר קק"ל אפי שטנצלר, הטוען: "לא הגשת בקשה כזו לאישור הדירקטוריון, וממילא לא קיבלת אישור לכך. ניסיונך לתלות בי אישית מחדל זה הינו לא ראוי, לא הגון ולא יצלח"

לפני שבועיים נחשף בתחקיר "גלובס נדל"ן", כי יעל שאלתיאלי, מנכ"ל קק"ל, מונתה בספטמבר לדירקטור חיצוני בחברת המקרקעין מהדרין. המינוי נעשה ללא שנערך בקק"ל דיון על משמעותו ועל שאלת ניגוד העניינים הפוטנציאלי והממשי כתוצאה מהמינוי. בדירקטוריון קק"ל אין תיעוד בכתב על המינוי. בעקבות הכתבה נפתחה מלחמת גרסאות.

שאלתיאלי הודיעה לדירקטוריון: "שבוע לאחר כניסתי לעבודה יידעתי את יו"ר קק"ל על היותי דירקטור חיצוני ב"מהדרין" וביקשתי את אישורו לפעילותי הנוספת, כמתבקש. פנייתי זו נעשתה לאחר שביררתי שאין בנסיבות ניגוד עניינים. היו"ר הודיע לי כי יבדוק את הנושא עם הלשכה המשפטית ויודיעני בהקדם. לאחר כשבועיים שבתי והזכרתי ליו"ר את העניין".

יו"ר קק"ל אפי שטנצלר ענה: "ידוע לך כי התבקש אישור קק"ל בפעילותך בדירקטוריון של חברה אחרת. לא הגשת בקשה כזו לאישור הדירקטוריון, וממילא לא קיבלת אישור לכך. ניסיונך לתלות בי אישית מחדל זה הינו לא ראוי, לא הגון ולא יצלח".

האם היו"ר אינו מתכוון להביא את העניין לדיון בדירקטוריון קק"ל, או באחת מוועדות הדירקטוריון?

שטנצלר: "אין ספק שהנושא יעלה לראש סדר היום בישיבת הדירקטוריון הקרובה".